2010. febr. 9.

Nem mindig alakulnak úgy a dolgok...

...ahogy azt szeretnénk. Nem varrtam vasárnap táskát, mint ahogy terveztem :( Helyette átaludtam majdnem az egész napot. Nem, nem vagyok beteg, sem denevér, csupán kicsit kiütött a szombat esti farsangi bál. Azaz nem is a bál, hanem inkább az, hogy fél7re érem haza :)

Uh ma (is) csak rajongok és megmutogatok egy újabb tökrejó kreatív bloggert!
Mazsuról van szó, aki egészen elképesztő lényecskéket alkot. Némelyik már-már ijesztő, de nagyon ötletesek és bolondosak! Akárcsak Helen mackóinak, ezeknek a kis "szörnyeknek" is nevük van, és erőteljesen látszanak személyiségjegyeik is(hah, pszichológus!). És nem csak azok :D Némelyiknek igen erősen van hangsúlyozva a.. khm... nemi jellege :) És ettől mégsem tűnnek botrányosnak, az egész annyira egyben van, hogy nem válik zavaróvá :)
Itt van pár kép:
Zsófi
Janka és Blanka
 
Bébiszörnyek :)
Nem mellesleg, nagyon szépen rajzol a hölgyemény!

Madárijesztő :)

Make love not war!
Hát őt akartam ma bemutatni :) Kicsit nyúlfarknyira sikerült a bemutatás, de siettem picit :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése