2010. febr. 3.

Ma egyáltalán nem tudtam netezni napközben, sajna nem olyan volt a meló a könyvtárban, de már régóta akartam idepezsegni némi rajongást Hoyacarnosa gyönyörűségeiről. Különösen ő és ő ragadott meg és vidította fel a napom, de minden más is nagyon szép amit csinál :) És az is nagyon tetszik benne, hogy egészen izgalmas fantázianeveket ad az ékszereknek, amitől azok sokkal élőbbek lesznek, egy kép szinte élővé válik, érzed az illatokat, ízeket a szádban... Fantasztikus :)

Végre sikerült kiszednem anyuból a picasa cimét, ahol a gyöngyékszerek képeit rejtegette eleddig :) Ezek régebbiek, a vadiújakról még nincs kép - vasárnap erre is szakítok időt! Íme néhány - természetesen főleg a személyes kedvenceim.

 
Vegyesfelvágott


Lila bogyós fülbevaló


Egyik nagy kedvenc, csak az én csuklómra kicsi :(


"Csipkés" karkötő. Ez volt rajtam az államvizsgámon is :) Átmentem ;)


Ejj de homályoska lett :/ De maga az ékszer csodaszép :) Nekem mindig a barokk kor jut róla eszembe, anyu "romantikus"-nak hívja


  
Hófehér habos-babos horgolt nyaklánc :) Nekem valamiért a tajték jut róla eszembe :)


Fekete hullámos mintás, nekem kicsit darkos :D

Kék hullámos karkötő. Sajnos nem sikerült túl jól a kép, de nem tudok újat csinálni mert már gazdára talált :(
"Patchwork" karkötő
 
Pepe szereti döndöt :)
 
Másik nagy kedvenc, főleg mert zöld, ami a kedvenc színem :) Ez viszont nagy a csuklómra :(
Van még 1-2 amit szülinapomra kaptam, arról nincs még kép, de majd készül :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése