2010. febr. 19.

Fotóztam esmét :)

 
Na mi lehet ez? Miért mutogatja Insh a trikóit o_O?

 
Hmm, valami lapul itt!

 
Ja hogy horgolástartó! :D

Viccelődést félretéve, tegnapelőtt rájöttem, hogy nem célszerű csak úgy bedobni a táskámba a horgolást mert:
1. elkallódik a tű
2. Beleáll a kezembe a tű amikor zsepit keresek
3. összekoszolódhat a fonal!
Meg amúgy is épp turkáltam a szekrényben mikor kezembe akadt ez a tavaly turizott nyári top, amit soha nem hordtam - igazából nem jó rám, és bizonyos khm "mellkasi" adottságok miatt soha nem is lesz, nem is tudom miért vettem meg :D - és eszembe jutott milyen jópofa kis szatyrot lehetne belőle rittyenteni :) Mivel a varrógépünk még mindig a dokinál van, így kézzel öltögettem össze. Nem bír túl sokat a pántok rugalmassága miatt, de a fonalak súlyát még simán tűri :) 

 
Nekem nagyon tetszik, élvezettel pakolgatok bele :)
És akkor jöjjön a feketeleves... Hát nem sokat haladtam a horgolással, igaz csak napi max 1 órát foglalkoztam vele :/ Elsőnek egy piros valamit kezdtem el körkörösen horgolni (jobban bejön mint a vízszintes), próbálgattam rajta a különféle pálcákat

  
  
Nem tudom mennyire látszanak a pálcák, annyira nem vagyok magamtól elájulva :/ Bár állítólag nem is ilyen fonallal kellett volna elkezdenem horgolni, de ha egyszer ez tetszik?:)
 Ezt most pihentetem, egyrészt mert nagyon elkezdett befelé menni, és még csak most tanulom hogy ezt hogy akadályozhatnám meg, másrészt meg csak egy 3-as horgolótűm van, a többi nagyon pici, így egyszerre egy dolgot horgolok :) Mégpedig ezt:

 
Tudom, tudom, ez még nem igazán "valami", de erre nagyon odafigyelek (már 3x visszafejtettem -.-) mert sapit szeretnék belőle. A fonalat tegnap vettem Szentendrén egy rövidáru boltban, ahol fél órát csorgattam a nyálam,  de mivel messze még a fizetés, így csak egy gombolyagot vettem (és nem a mohairből :D).
Hát így állunk horgolásilag, lelkes vagyok és nem adom fel :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése