2010. febr. 2.

Ma hazafelé jövet nem bírtam megállni hogy beugorjak egy méterárú boltba körbeszaglászni. Igazából egészen konkrét elképzelésem volt mit szeretnék - hogyis ne lett volna, mikor három napja a meskát és mindenféle kreablogokat nézegetek? Olyan anyagot persze nem találtam, viszont kapásból beleszerettem egy sötétkék hímzett anyagba, aztán addig válogattam míg 5 féle különböző kelmével léptem ki a boltból. Hogyan történt, csak az istenek a megmondhatói, én nem :)

Mivel évek óta nem varrtam komolyan, és félek hogy könnyen elrontom, nem túl drága anyagokat vettem, de nekem azért nagyon tetszenek :) Majd meglátjuk mi sül ki belőlük!
 
Sajnos csak az asztalomon tudtam helyet túrni neki hirtelen, majd a jövőben rendesebben fogok fotózni :)
  
Ez a feketének látszó tárgy valójában sötétkék! A bal oldali szalagos dolog meg első látásra megragadott, majd meglátjuk mire használom :)

Nem sikerült rendesen fotózni, de ez egy selymes anyag némi csipkeutánzattal vagy mivel kombinálva (majd beletanulok az anyagok neveibe remélem :) )

Pihe-puha anyagában hímzett pamut - bélés lesz, de legszívesebben egész este az arcomhoz dörgölném!

Hát ezek a friss szerzemények, remélem sikerül belőlük majd valami szépet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése