2010. febr. 17.

"Drágám, megjöttem!"

Gondolom bődületes mennyiségű olvasóm már nagyon hiányolt az elmúlt pár napban :D Mindenesetre újra itt vagyok, sőt: el se tűntem! Csak kicsit lefoglalt hogy mindenféle horgolásról szóló oldalt nézegessek, ugyanis elkezdtem horgolni :) Eddig még kicsit érdekesen megy, na de majd belejövök :D Jah, és csatlakoztam egy horgoló közösséghez is, itten-e. Remélem sokat tanulhatok majd tőlük és jópofa dolgok kerülhetnek ki a kezeim körül :) Még csak 2 napja horgolok, de már most morgolódom h sosincs időm rá, miért is kell dolgozni, miért nem lehet naphosszat a tűt forgatni... Szeretnék minél hamarabb alkotni valamit ami tényleg tetszik, nem csak ráerőltetem a "hát ahhoz képest hogy most kezdtem, nem is rossz..." mert az azért lehangoló :) Most piros fonalból horgolok valamit, próbálgatom rajta a különböző pálcákat, még az is lehet hogy sapka lesz a vége :D

És akkor a képek, amiket ígértem. Sajnos nem lettek túl jók, még tanulom a fényképezőgép kezelését :) Valamiért mindig homályos lett :/ Komment nélkül, csak a képek, most nincs sok kedvem feliratozni :)

 

  

 

  

  

  

 


 

  

  

  

 

1 megjegyzés:

  1. Ezek az ékszerek nagyon szépek!:) Ügyes vagy!
    A horgoláshoz sok sikert!;)

    VálaszTörlés