2010. márc. 21.

Visszatekintő

Sok minden történt az elmúlt időszakban, csak valahogy sosem jutottam oda, hogy írjak is.
Horgoltam a horgo-blogos jótékonykodásra egy blokkot, de valószínűleg nem lesz jó, mert csak 55%-ban pamut a fonal, a többi akril. Még nem mertem megkérdezni a csajoktól :/ Viszont ezen felbuzdulva vettem egy 100% pamut fonalat (jódrágán), és abból is elkezdtem horgolni egy blokkot. Szörnyű csalódás ért azonban: A bonyolultabb minták nem igazán mennek :/ Valószínűleg valami a számolással nem kóser nálam, meg van egy rész amit nem egészen értek, és csak tippeltem. Na de majd... Még van időm, nem? Huh :)
Aztán múlt hétvégén sütöttünk Limara-féle expressz croissant, nagyon finom lett :) Nagyon egyszerű megcsinálni, mindenkinek ajánlom!
Emellett egy csomó zongorakesztyű-mintát mentettem le a netről, bár már erősen tavaszodik, így nem hiszem hogy használnám már. Na de majd ősszel :) Már ha meg tudom horgolni :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése