2010. márc. 24.

Helyzetjelentés és videó :)

Ma bementem a barátnőmék boltjába, ahol mindenféle csudás kézműves dolgokat fognak árulni :) Mármint nem alapanyagokat, hanem kész termékeket, többek között anyu gyöngy ékszereit és csuhétárgyait is :) Valamit... az én horgolásaimat :) Hajcsatban és kitűzőben egyeztünk meg, valamint "magábanvirág"-ban, ruhadíszítőnek. Két kitűző és egy hajcsat dísz már elkészült, csak csatom nincs még :) Remélem a héten megjön, és akkor hétvégén össze is tudom rakni :) A virágokat próbálom mellőzni, ezek az új kis cuccok fejből születtek :) Nagyon elégedett vagyok velük :D Önmagukban nem sokat adnak, de arra gondoltam, mi lenne ha gombokkal díszíteném őket... És nagyon bejött! Csuda jópofa gombokat sikerült szereznem (rövidáru bolt, meg itthon is találtam), most már csak horgolni kell ezerrel :)) Anyu teljesen el volt ájulva hogy mit "szerveztem" neki, pedig a barátnőm kérdezett meg futólag még hónapokkal ezelőtt, én csak egyszerűen nem felejtettem el :) Most izgulunk hogy hogy lesz, mint lesz, lesz-e kereslet. A bolt elvileg áprilisban nyit :)

Ezt a videót pedig egy barátosném mutatta, szerintem halálosan jópofa :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése