2010. márc. 11.

Megváltozott!

... a blog kinézete. Nem, nem emiatt tűntem el bő egy hétre, csak sok volt nagyon a dolgom, most meg beteg vagyok :) A sablont Noritától kölcsönöztem, csodaszép háttereket csinál! A fejléc saját tákolmány :) Még szoknom kell, hogy minden átkerült a másik oldalra, de tetszik, nagyon :)
Horgoltam is, sokféléket bár nem olyan sokat mint időm engedte volna, de nagyon csábított a meleg takaró alatt heverészés a nagy tüsszögésben és köhögésben. Mindenesetre horgoltam egy blokkot a babatakarós projektbe, majd lesz még párja, csak valami bonyolultabbat is ki akarnék próbálni, de mindig elakadok ott, hogy "egy erp az 5 lsz-ből a 3.ba" AZ oké, az erp egyráhajtásos pálcát jelent, az lsz pedig láncszemet, ez nekem is megy, de mi az hogy az 5 láncszemből a 3.ba? Ezt nem bírom dekódolni, a szavak nem állnak össze képpé a fejemben :( A következő áldozatom a babos mintás négyszög néven futó blokk lesz, ha az se megy akkor nekiesek valami másnak :) Sajnos elég kevés a pamut fonalam, mert főleg akrilokat vettem :/ Hogy őszinte legyek, abban sem vagyok biztos, az pamut-e amiből ezt horgoltam. Azaz, olyan 90%os biztonsággal mondom, hogy az :) Mindenestre hétfőn bemegyek a rövidáru boltba és jól megnézem :)
Aztán horgoltam egy nagy csomó virágot. Elméletileg ugyanazon minta alapján (fejből) készóültek, ehhez képest lett belőle 4 és 6 szirmú virág is ( a minta 5 szirmú! :D ). Fura.
A sapkával sehogyse állok, nem is merek nagyon posztolni a horgo-blogra, milyen ciki hogy nyújtom ezt a sapit mint a rétestésztát, őszre se készül el :D Nah majd ma vagy holnap foglalkozom vele :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése