2010. nov. 26.

Ejj-ejj

Rossz rossz rossz! Nem írtam semmit megint régóta, pedig horgoltam is, rajongtam is... Most csak gyorsan pár sort:

Részt veszek egy karácsonyi ajándékozós játékban a horgo-blogosokkal. Még nem tudom mi készül, de valami vidámat és jópofát szeretnék csinálni :) Sajnos nem hoztam fotókat de azért gyorsan elmesélem miket horgoltam az elmúlt időben.
Készült nyakmelegítő, nem is egy hanem rögtön kettő, mert az elsőt (a C&A-ban vásárolt kötött sapival együtt) a barátnőm kocsijában hagytam még Halloweenkor. Egy ideig nem hiányzott, de aztán megint jöttek a hidegek... Így készült egy második, átgondoltabb és így kicsit csinosabb darab is.
Aztán.
Van egy fél pár kézmelegítőm, nagyon puha, nagyon meleg, nagyon kényelmes, csak épp fél pár. Mert egyszerűen nem akar a második is úgy sikerülni!! Tudom milyen leírás alapján csináltam, de arra is emlékszem hogy változtattam rajta útközben, sőt, egy idő után leírás nélkül, kútfőből horgoltam. Kell nekem a két félpár között kihagyni két hetet... De be fogom fejezni, mert most már annyira hideg van hogy lefagy a mancsom :(
Van 3 megrendelésem is nyakmelegítőre, de még egyikhez sem kaptam fonalat, így nem tudok nekikezdeni :S Viszont! Vaterán vettem egy nagyobb csomag fonalat, hétfőn veszem át, nagyon kíváncsi leszek milyenek, kép alapján megtetszettek (valamint 500 forint kb 200g fonalért szerintem nem sok).

Na hát ennyi van most, a rajongásról majd később, várnak a könyvtári teendők :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése