2010. szept. 27.

Bip-bip

Az ott fent egy kis életjel volt :) Nagyon régen nem írtam, sok minden történt, magánélet, ilyesmik, meg nem is éreztem azt hogy elértem volna a bloggal a célom, valahol talán elfogyott a lelkesedés. Továbbra is rendszeres olvasója vagyok több kreablognak is - sőt, rászoktam a gasztroblogokra is! - és vannak új kedvenceim. Eltelt a nyár, mászunk bele az őszbe, és újra elővettem a horgolótűt meg  fonalakat. Anyu valahonnan előbányászott egy kartondobozra valót, vannak közötte nagyon szépek is, sőt olyan, ami elsőre nagyon nem tetszett, de most már imádom :)

Hogy mi vett rá újfent a horgolásra? Az egész még nyár elején kezdődött, amikor Kriszti barátnőmmel beszélgetve szóba került hogy hamarosan nyitnak egy boltot, amiben ilyen kreatívos-kézműves dolgokat szeretnének árusítani és Anyunak nem lenne-e kedve ékszereket csinálni oda. Vittünk is egy nagy adagot, meg csuhéból készült dolgokat is, karkötőket, csatokat - anyu zsűrizett tárgyait - és szóba került hogy épp tanulok horgolni, és mi lenne ha én is vinnék ezt-azt. Végül ez a dolog kicsit ellappadt a magánéletemben végbement viharos változások miatt. Most megint szóba került, bemennék, mi lenne. Ő meg hogy igen, várja is a horgolt dolgokat. Én meg hogy húha, alig van, gyorsan valamit. Hát bonyolult dolgokat nem, merthogy nagyon kiestem a gyakorlatból, kb a legegyszerűbb technikákkal csináltam pár, szerintem nagyon jópofa dolgot. De inkább a színük és a hozzáadott kis díszek (gombok, masnik) miatt lettek mutatósak. Elvileg szerdán megyünk a boltba a Vikivel (akinek drót ékszerei vannak bent) és megtudom Krisztinek hogy tetszik, maradhat-e. Kicsit izgulok. Igyekszem előtte lefotózni őket és feltenni ide, maradjon némi dokumentáció is. Meg majd fotózni szeretnék a Karmazsinban is (merthogy arról volt ám fentebb szó), mert én még nyitás előtt voltam, és azóta nem is láttam a boltot :)

És hogy valami olyasmit is írjak, ami a blog témájába (úgymint _mások_ akik tényleg tehetségesek) írjak, jöjjön itt egy rövid bemutató, mégpedig aktuális nagy kedvencemről, Toritextilről!

Varr a hölgy, mégpedig nem is akárhogy :) Már nem emlékszem hol akadtam rá, de rögtön elvarázsolt sajátságos stílusával, részletgazdag munkáival és vidám színeivel. Már attól hogy nézegetem a blogján a sok színpompás, hangulatos, vidám textilmunkát, szebbé válik a napom. :) Precíz és ötletes dolgok kerülnek ki a keze alól, mindenkinek csak ajánlani tudom!

Csak néhány a munkái közül:

Mint látszik, nem csak egyfélét készít a hölgyemény, de nekem elsősorban az övtáskái tetszettek meg. Így nem is olyan rég beruháztam egybe, és most már ő az enyém :))
Dióhéjban ennyit, érdemes megnézni a blogját, és a meska boltját is!

1 megjegyzés:

  1. hűha, hát nagyon köszönöm szépen a sok-sok dicséretet, a válogatást és a reklámot!!!! Te ezzel tetted szebbé az én napom :)

    VálaszTörlés